Alle assortimenten
Klantenservice Retourneren

Retourneren

Kan ik een artikel retourneren?

Wilt u een artikel retourneren? Neemt u dan altijd eerst contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@mkbkantoorartikelen.nl en vermeld hierbij het order- of pakbonnummer van de zending evenals de betaalwijze (iDeal of creditcard) en uw gegevens (rekeningnummer en tenaamstelling). Onze klantenservice beoordeelt vervolgens uw retouraanvraag. Na goedkeuring door onze klantenservice, wordt de retour bij u opgehaald door onze vervoerder DHL.

We vragen uw aandacht voor het volgende: de chauffeur van DHL zal bij het afhalen van de retourzending vragen naar een pakket bestemd voor Quantore in Beuningen. Quantore Europe B.V. is ons logistiek partner die de kantoorartikelen voor ons op voorraad houdt en verstuurt. Het klopt dat het pakket naar hen retour gezonden wordt.

We hanteren bij elke retouraanvraag de volgende uitgangspunten:

  • De retouraanvraag dient binnen 7 werkdagen na levering bij ons gemeld te worden.
  • De producten dienen onaangebroken, in originele verpakking en onbeschadigd te zijn. Indien een verpakking toch beschadigd is, kunnen wij ervoor kiezen het product deels of niet te vergoeden.
  • Het is niet toegestaan teksten op de verpakking te noteren of stickers/plakband op de verpakking te plakken
  • Verpak de retourartikelen altijd in een omdoos om beschadiging tijdens transport tegen te gaan.
  • Onze transporteur haalt de retourzending bij u op.
  • Na ontvangst van uw retourzending ontvangt u een creditnota.

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

Is het door u bestelde artikel beschadigd, neemt u dan binnen 7 werkdagen na levering contact met ons op. Stuur een e-mail naar info@mkbkantoorartikelen.nl. We zullen u dan verder informeren over de retourprocedure.